Hoe gaat een bestelling in zijn werk?

  1. De bestelling is geplaatst en betaald
  2. Wij krijgen hier melding van in ons systeem
  3. De bestelling staat op datum in een bestellijst
  4. Als uw bestelling aan de beurt is gaan wij hiermee aan de slag.
  5. De bestelling is klaar en zetten wij klaar op een pallet.
  6. Wij zoeken contact met u op om een leveringsdatum af te spreken.
  7. Na een afgesproken datum melden wij de bestelling aan bij Transportbedrijf Hoekstra te Sneek.
  8. Hoekstra haalt een dag voor levering de bestelling op en de avond voor levering krijgt u een track and trace.
  9. Op de datum van levering Belt / sms't transportbedrijf Hoekstra een half uur van te voren.
  10. Als Hoekstra aanwezig is lossen zij de pallet met een palletwagen. 
  11. Gratis verzending vanaf een bestelling van 100 euro. Daaronder kost het 50 euro. 

De meeste producten leveren wij vanuit voorraad, en de rest maken wij vanuit de geplaatste bestelling.

Omdat wij meer als 1000 soorten/afmetingen hebben kunnen wij niet alles op voorraad hebben.

De levertijd is circa halverwege januari in verband met de kerstvakantie.

Als er leverbaar gemeld staat bij het product betekend dat dat het te bestellen is en bij ons klaargemaakt kan gaan worden vanuit de geplaatste bestelling.

Als er staat dat het niet leverbaar is dan is het product tijdelijk of helemaal uit productie.

Wij leveren door heel Nederland en Vlaanderen met uitzondering van de Waddeneilanden.

Hier word een leveringstarief voor aangevraagd bij een transporteur die voor rekening is van de klant.

Bestellingen die klaar staan om opgehaald te worden.
Bestellingen die klaar staan om opgehaald te worden.